Nu har det hänt igen

I fredags när vi var hos Emma en stund så snubblade Levi på deras tröskel som är typ 7-10cm hög, han hade nappen i munnen och slog i tänderna. Fy vilken dålig mamma man känner sig! Fick en liten repa på läppen ( eller vad det heter, kommer inte på det) och lite näsblod även nappen fick ett stort hål så den hamna i soptunnan. Stackars min lilla kille han bara slår sig hela tiden , de gör så ont i mammahjärtat. Det känns som om han får va med om så mycket ont hela tiden och de är inte kul :/.

I dag har vi varit och fikat hos mormor och morfar det var som vanligt helt okej trevligt!

Tänk att om en vecka är det bara en månad kvar till jul, jag måste börja köpa julklappar och inte va ute i sista sekunden som det ofta blir. Vet i alla fall fyra saker jag ska köpa till Levi än så länge men till någon annan har jag inte kommit på något än så det måste planeras är ju endå en heldel släckt och vänner som ska få en liten klapp :).

Vad jag ser fram imot kommande vecka, jag ska försöka få i ordning i Levis rum och måla klart det sista ( förhoppningsvis har jag tid till det) åka till marieberg och Willys och handla och sen på fredag kommer Amanda och Rasmus hit och äter middag, mys!

Nu väntar jag på att Solsidan och Helenius hörna ska börja!

/B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0