shoppatloss ordentligt!

I dag fick vi en liten impuls och åkte in till Hallsberg och marieberg. Handlade först lite våtservetter och lite annat på Dollarstore och åkte sedan vidare in till marieberg och åt mat, köpte nya kläder till Levi som verkligen behövde lite nytt i garderoben. köpte lysen till vagnen så vi syns i mörkret för det är ju väldigt viktigt! Blev en sväng till Ikea och köpte ett nytt täcke till mig för mitt presentkort jag fick när jag fyllde, sen blev det lite till levis rum och lite annat plock. Efter ikea blev det storhandling på willys - så skönt med full kyl. Händer allt för sällan vi storhandlar så det ekar ofta tomt haha men nuså.

I morgon så ska jag försöka ta tag i att rensa ut levis rum så jag kan måla klart det sista och göra klart där inne, ska bli så kul att levi får ett eget rum för i vardagsrummet ligger det saker ÖVERALLT, så de blir skönt att få lite ordning och reda.

Nu har morten kommit hit och ska kolla på fotboll och tro det eller ej men jag tänker faktiskt joina.

Ha en fin kväll! /B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0