ensam

gud vad mycket funderingar om livet och massa annat jag har samlat på mig på sistone. jag känner att jag har så mycket att tänka på hela tiden och så mycket som måste göras och så många beslut som måste tas hit och dit att jag snart går av. Jag känner mig så halv och absolut inte som mig själv, jag mår inte bra och inte heller min kropp. Jag har mens ont nästan hela dagarna pga av de där jävla minipillerna ( men bra att de finns) och har jag inte ont av dem så känner jag mig allmänt konstig. Jag vill bara bli mig själv igen och få må bra!

Jag funderar på om jag ska prata med en kurator eller nått, med någon som verkligen lyssnar. Även fast jag har några vänner jag kan prata med om det mesta så finns det endå ingen jag kan lätta mitt hjärta fullt ut till , pga av mig själv.

för mycket tankar för min skalle så jag säger godnatt!

p.s om någon vänlig själ vill eller känner någon som kan fixa min blogg header så skulle jag bli riktigt glad :) hör av er i så fall !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0