För ett år sedan

Exakt i dag för ett år sedan så hade vi Bf här hemma och vi gick runt ivrigt och väntade på minsta tecken att förlossningen skulle börja. Men inte de minsta tecken på att de skulle bli någon bebis de närmaste dagarna, men så fel jag hade. Lite mer än två dygn senare så möttes vi. När jag fick upp min lilla bebis på mitt bröst som jag hade bitit i 9 månader, så kände jag sån lycka och lättnad över att du äntligen var ute hos mig. Det var så mycket att greppa på en gång att det faktiskt var svårt att förstå att du var våran och att du alltid skulle vara hos oss.

Men nu har det snart gått ett år sedan du kom och det har varit det bästa, , händelserikaste och roligaste året någonsin. Jobbigt ibland men såå mycket glädje och bus vi haft.

Igår hade vi 1årskalas för Levi och det blev riktigt lyckat. Massa fina gäster, gofika, fråge sport om Levi och jättefina presenter så det var väldigt kul.
En nöjd lite kille hade vi här hemma efter dagen :)

Nu ska jag sova efter en dag med massa städning i lokalen, lite här hemma och mys framför tv;n.

godnatt! /B









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0