godmorgon!

Eller här hemma har vi varit vakna ett bra tag. Levi hade en väldigt orolig natt (tänder på g tror jag) så det blev väldigt lite sömn för oss båda.

Alltså jag ska inte klaga men jag är verkligen ingen morgon människa och har aldrig varit. Jag skulle göra vad som helst nästan för en natts sammanhängande sömn var säkert 1, 5 år sedan jag fick sova en hel natt utan att behöva springa på toa eller göra mat åt en liten Levi. Jag visste att barn=lite sömn bla och det är det självklart värt ,men lite extra sömn skulle jag kunna leva på lääänge om jag fick ;)!

Bvc idag och sedan blir det nog att handla allt till levis kalas som är kvar då jag har konstaterat att på fredag vill jag inte trängas med alla pensionärer .

Ha en fin onsdag! /B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0