Godmorgon!

levi vaknade vid halv fem idag och ville gå upp men jag hade absolut ingen tanke på det så gjorde lite välling till honom så låg vi och drog oss till halv sex (tror jag).

fick ingen vidare sömn i natt då Daniel släpade hem Bo och väckte mig. somnade runt 23 och vid 23.20ca så kom de hit och satte sig i köket och prata ( absolut inte tyst). Jag kunde absolut inte somna om, det tog över 1, 5 timme innan jag kunde det så ogilla massa.

Men jag är pigg och glad endå ( eller? )

Gud vad jag önskar att jag hade mitt förbannade körkort så jag skulle kunna hitta på roliga saker med Levi, i dag är typ en sånn dag. Det är lördag och här hemma är det hockey lördag och då vill man helst inte va hemma eftersom hockey inte alls intresserar mig särskilt mycket, men vad jag ska hitta på de vet jag inte.
Nu ska jag i alla fall ut med diesel som ligger och väntar på mig!

Ha en fin helg!

/B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0