Hans och hennes

Levi sover och Daniel är hos Morten och kollar på fotboll, jag sitter i soffan och har egentid. Kollar på Hans och hennes och tycker livet är lite orättvist att det bara är vissa som kan få barn. Och hur stor en längtan efter ett barn kan vara. Jag är såå tacksam för att jag fick bli Levis mamma och ett liv utan barn skulle jag aldrig kunna föreställa mig.

I dag har jag och Levi varit hos Jannika och Hugo och hälsat på, de var lika trevligt som alltid. Jannika bjöd på god hembakt pizza och chokladboll till fikat, inte helt fel.

I morgon blir det bvc och sen får jag se vad resten av dagen har att bjuda på.

På torsdag blir det att baka bullar till kalaset hemma hos mormor och morfar.

och på fredag så blir det att fixa inför kalaset på lördag hela dagen lång! !

/B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0