höstpromenad

Vi har haft ett härligt höstväder idag om man bortser från blåsten. Jag och Levi har varit ute på en promenad och han fick även gå lite själv, fast bara på gräset för på asfalten vågar jag inte låta honom gå än på ett tag.

Levi har varit lite gnällig och inte alls sig själv idag, jag tror de är de där dumma sprutorna som spökar ( eller jag är säker på att det är dem)får hoppas han är sig själv i morgon.

Han sover i alla fall gott i sin säng och har gjort det sen efter 19. Jag har kollat på idol och haft lite egentid, Daniel är hos kurt och kollar på (den där jävla) hockey(n).

Jag hade tänkt och kolla på en film som börjar vid tio men jag känner mig trött ( och ensam) så jag tror jag ska göra mig redo för natten och krypa ner och sova.

godnatt! / B





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0