i'm back !!

äntligen är jag tillbaka till min älskade blogg. Har inte kunnat skrivit på hur många veckor som helst, först pga av att min mobil gick sönder och jag sen fick vänta 2 veckor på en ny, och sen när jag äntligen fick min telefon så hittade jag inte någon blogg.se app men nu så ÄNTLIGEN! jag hoppas att jag är här för att stanna ;)

i alla fall kommer inte skriva om allt som
har hänt utan kommer bara skriva på som vanligt och som om inget hade hänt :p

sitter och kollar på idol medans jag surfar runt lite här på mobilen, Daniel är ute och levi sover. Levi sommar nuförtiden runt 18 och vaknar runt 5-6 så jag kan inte heller va vaken alltför länge för då orkar jag inte upp - buu för tidiga mornar!

om inte äns 3 veckor så blir vårat lilla bustroll 1år och självklart har jag planerat massor inför kalaset och ännu mer ska fixas. Har bokat en lokal där kalaset ska hållas och där ska jag pynta massa fint, sen ska det bakas bullar, kakor tårtor och fixas lite annat, Sen är vi redo för kalasdagen!

/ B



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0