Levi 1år!

vad är det för en dag är det en vanlig dag, nej det är ingen vanlig dag för det är levis födelsedag hurra, hurra, hurra!

I dag har levi fyllt ett år och vi har haft en toppendag. Den började med sovmorgon (riktigt skönt) sedan hade vi present öppning i sängen följt av pankaksfrukost. Eftrr frukosten så lekte vi med Levis nya leksaker och gjorde oss sedan i ordning för dagen.

vid ca 11 åkte vi och lämna Diesel hos mormor och morfar sedan åkte vi vidare till Ikea då jag skulle köpa lite mer saker att barnsäkra hemmet med. Vi åt även lunch på ikea när vi var där och levi fick äta ut för första gången, ekologisk barnpasta fick han och det var mycket uppskattat ( som allt annat ätbart ;) ). Efter vi fått lite mat i magen så åkte vi vidare till lek och buslandet. Levi tyckte de var såå kul, speciellt i bollhavet. Jag och Daniel hade med roligt och vi blev barn på nytt och fick leka av oss lite :p haha.

Nu sover lilla busungen för natten, jag tror han fick en väldigt bra första födelsedag.

Nu lite film innan jag ska sova, bjuder på lite bilder från dagen!

(hoppas bilderna kommer iordning nu )







/B








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0