Oct. 26, 2013

Dagen i dag har inte känts särskilt givande eller jo jag har städat lite annars inte gjort ett piss. Men dagen har sprungit iväg endå som alla andra dagar.

Allt känns så mycket lättare nu när Levi har börjat att gå, i två månader har jag fått gått runt med Levi hela dagarna ( ja och Daniel med) för att han har velat gå men inte kunnat själv. så nu känns allt så mycket lättare och jag känner mig fri på något sätt, (förstå mig rätt).

Från att ha en liten krabat som kommit kravlandes på rumpan och tagit tag i mina ben hundra gånger om dagen för att han vill upp och gå med mig till att kunna ta sig upp själv och gå, då är det inte konstigt att allt känns lättare och jag känner mig "fri".

I morgon får det nog bli en promenad om vädret tillåter och levi är sig själv. Idag har han fortfarande varit gnällig från sprutorna, mins att han var de sist vid fem månaders vaccinationen med och de höll i sig i några dagar så får se om det gått över tills imorgon.

Levi har förresten blivit så mammig på sistone, han är så klängig och bara min tröst hjälper när han är ledsen, jag antar att det är någon fas han är i.

Nu ska jag fortsätta kolla på Marly och jag.

/B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0