Oct. 28, 2013

Idag på förmiddagen så var vi, , hela familjen och hälsade på Emma och Adam en sväng eftersom de var hemma pga att dagis var stängt idag. Vi fikade lite och så visade Emma upp lite av fredagens ullaredfynd. Jag vill med dit och köpa julklappar och massa annat, det är ju så kul!

Annars idag har vi inte gjort mycket, lekt och busat med levi och hemma sysslor.

I morgon så bli det killevippen en sväng, Levi behöver leka av sig ordentligt efter ett par gnälliga dagar ;)

Idag var det ju cancergala (eller vad det heter) jag hade ju så gärna velat se det men hade verkligen inte tid. cancer är ju en sådan hemsk sjukdom och 1 av 3 får det.Fy jag blir så rädd när jag tänker på det.

Tänker extra mycket på min fina och snälla moster som för snart 3 år sedan förlorade sin kamp mot cancern.Det är så orättvist att någon så snäll,gullig och glad ska få denna hemska sjukdom. Jag saknar henne mycket♥

Tre år innan min moster fick komma till himlen så gick ju min mamma bort väldigt snabbt. Hon var frisk och kry så inte hade jag kunnat tro att hon skulle försvinna i från mig på många, många år. Hon fick en stroke, en hjärnblödning i lilla hjärnan och bara hoppet kunde rädda henne. Min bästavän och världens bästa mamma rycktes ifrån mig så snabbt och jag visste att mitt liv aldrig skulle bli detsamma igen.

Varje dag saknar jag min mamma och tänker på henne. Men jag kan inte förstå vad min mormor och morfar går igenom, deras två döttrar har både tagits ifrån dem, deras barn. Fy jag skulle inte kunna eller vilja föreställa mig om det skulle hända Levi något som gjorde att han dog. Usch hemska orättvisa värld.

Jag är varje dag oerhört tacksam för varje dag jag får här på jorden med min familj. och jag är generös med att visa hur mycket jag tycker om dem med massa pussar och kramar. Min familj = Bästa jag har!

/B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0