tankfyll

Hur mycket skit ska jag egentligen behöva ta (?). jag är för snäll enligt mig själv och vänner. Jag tycker att jag behandlar alla i min omgivning väl, varför blir inte jag då behandlad väl? ingen karma här inte!

Dagen började bra och bättre blev det när jag pratat lite med min "bror" Robin och vi bestämde att vi skulle ta en fika här snarast , så jag hoppas det blir av. Jag har verkligen saknat honom, jag växte ju upp med honom och han var ju min bror. Men när min mamma dog så förlorade jag inte bara henne utan hela min familj. Mamma kom till himlen, David till min biologiska pappa ett tag, tommy ( lådsads pappa) och Robin dom typ bara försvann även fast vi bodde i samma lilla bånnhåla. Ja de är nu i efterhand som jag har kommit på att jag förlorade faktiskt för många viktiga personer i mitt liv och jag är beredd på att göra mycket för att få dem tillbaka i mitt liv. - Jag saknar dem.

Har varit en väldigt tankfull kväll här hemma i min ensamhet. men lite sömn måste jag försöka få nu så godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0