dagen, bvc

I dag har vi inte gjort mycket här hemma, jag har lekt med Levi och lagat mat, diskat och plockat här hemma och allt annat som hör vardagen till. Daniel har suttit bänkad framför tv; n hela dagen då det är OS, gillas inte!

I går tog jag med mig Levi till bvc för att se om han vuxit något och på en månad så har han vuxit 2,5cm , men jag tror inte att hon mätte rätt så högst 1,5cm men men. Levi följer sin kurva fint och han är en alldeles perfekt 15 månaders kille ( snart 15 månader ) !

I morgon är det ju alla hjärtans dag som ni vet men i år känner jag inte för att fira, ska ge någon liten gåva till Levi och kanske något till Daniel, om han anstränger sig lite först ;).

Vi ska i alla fall över till Emma, Morten och Adam på tacos vid femtiden, Daniels mamma med familj kommer med. Jag hoppas det blir trevligt!

På lördag ska jag ha filmkväll med Hanna och Bella, det ser jag fram emot mycket!

godnatt! /B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0