Dagis

I dag har jag och Levi varit till killevippen och även fast jag sagt att jag är lite rädd för att gå dit pga av att de kan finnas småsjuka barn så gick det bra. I morgon går vi nog till kyrkis en sväng med så levi får springa i det där stora rummet med bollarna som han gjorde sist, de gillade han massor. Får se om mormor följer med och även där hoppas vi på friska barn nu när Levi är frisk igen!

I dag efter mycket krångel så har vi ÄNTLIGEN fått svar om dagisplats till Levi och inskolningen börjar redan om en vecka! !! Det ska bli spännande men endå jobbigt. Jag är rädd, rädd att det ska hända honom något, att han ska sakna mig, att jag ska sakna ihjäl mig, att han ska va dum mot någon, att någon ska va dum mot honom osv. Jag tror aldrig att man som mamma slutar att oroa sig över sitt barn oavsett ålder. Jag kan bara hoppas att han kommer trivas bra och att han får många nya kompisar.

/ B


Du är det finaste som finns och jag ska föralltid finnas här för dig, jag älskar dig min ögonsten! ♡




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0