finbesök med fika

Hej :) I dag har jag varit med min fina barndomsvän Hanna som är hemma en sväng från Polen.Hon tog med mig till Askersund där vi fikade på tutingen ( tror det heter så) mycket mysigt och trevligt. Mycket prat om allt möjligt men Joel Kinnaman var ett hett samtalsämnen från min sida haha, hur snygg får man va lixom (?). Levi fick vara hemma med pappa, egentid var skönt och välbehövligt.

Levi är verkligen så mammig och inte konstigt är det då det är jag som tar det största ansvaret för honom. Men att inte ibland kunna läma rummet utan gråt eller laga mat ifred utan att ha han hängdes i benet kan ibland vara lite jobbigt. Att vara mamma är verkligen inte helt lätt alla gånger, det är kämpigt men även såå himla underbart. Så mycket man kan älska någon så liten är verkligen helt sjukt!

Levi fortsätter att utvecklas i rasande fart, han både kan och förstår så mycket och varje gång han lär sig något nytt så lyser ha av stolthet. ( Även jag blir jättestolt såklart) Det är så kul att följa hans utveckling, undra vad som händer härnäst (?)

Tänk att min lilla kille som faktiskt inte är så liten längre snart ska börja på dagis ( ångest till tusen), tiden har verkligen gått så fort och jag önskar jag kunde spola tillbaka ett tag. Vi väntar fortfarande svar om dagisplats och hör vi inget denna vecka så kommer jag att ringa och höra hur det blir.Har en dålig känsla av att det inte är som det ska och jag är rädd för att Levis ansökan kommit bort, hoppas såklart inte det och att vi får plats snart!

Nu ska jag sova och i morgon tänkte jag ev ta med Levi till bvc, godnatt!

/ B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0