glad alla♡:ans dag!

Hoppas ni har haft en bra alla hjärtans dag. Min har väl varit sådär. Jag och Levi bakade chokladmuffins på förmiddagen som vi fikade på efter Levi sovit middag, jag fick gelehjärtan och en söt choklad av Daniel, snällt och uppskattat från min sida!

Vi var till Emma med familj och åt tacos och det var gott, tacos kan man aldrig misslyckas med!

Levi somnade sent idag, efter 10 men förhoppningsvis vaknar han senare så jag får lite sovmorgon. Har kollat på filmen Hall pass och den var rolig och bra, Daniel är med någon/några vänner så jag har spenderat självaste alla hjärtans kväll i min ensamhet :/.

ska se om det är något mer kul på tv annars så går jag och lägger mig. I morgon blir det att ha filmkväll med Hanna och Bella, mys! :)

/B

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0