godkväll

Som vanligt så ligger jag i sängen och uppdaterar bloggen, ganska så skönt att varva ner på de viset.

Idag har det varit en hemma dag som nästan alltid, lekt med Levi och gjort vardagliga saker. Levi har blivit lite snorig, tror det var den lilla killen från kyrkis som smittat honom då han var riktigt förskyld. Förstår fortfarande inte varför föräldrar tar med sina sjuka barn dit, det är en av anledningarna till varför jag inte egentligen vill gå dit. Men o andra sidan så tror jag det är bra för Levi att härda sig om ni förstår vad jag menar och så tycker han det är så kul.

Har precis ätit lite fredagsgottis framför fyrans film killing och den var faktiskt bra, den föll mig i smaken hehe.

I morgon ska vi till Karro och Cirre på middag de blir trevligt!

/ B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0