helgen

Har varit en ganska så bra helg, i fredags var vi ju hos Emma med familj som ni vet och igår va jag med Hanna och Bella.

Vi åt god mat som de hade lagat, lax, ris, sås och sallad, riktigt gott var det. Vi kollade på en film som handlade om människohandel och gu så hemskt det var, även om det var intressant och se. Det gjorde så ont i mammahjärtat att se så små barn utsettas för något så fruktansvärt. Jag lever mig alltid in i filmer som jag ser och denna var verkligen så hemsk att jag drömde en mardröm i natt. Tur det bara var en dröm!! Låt inget hemskt hända min lilla Levi. Jag önskar att jag kunde skydda Levi från allt ont, faror, sjukdomar osv. men tyvärr är jag inte gud bara en helt vanlig människa, en mamma som önskar att inget ont fanns i denna värld.

I dag tog jag och Levi en liten promenad med Emma och Adam, det var trevligt trots regent. skönt med lite frisk luft. Jag pallar inte att va hemma och lyssna på alla kommentatorer och allt vad det är så här i OS tider. TV:n är på 24/7 och det endast som visas är OS ja sport i någon form, jag blir tokig snart!! så nej, hoppss på att vädret är bra i morgon så jag kan ta med mig Levi på en låååång promenad. Om inte annat så kanske vi kan gå till killevippen så Levi får leka lite ( och hoppas att det inte är någon mamma som tagit dit sitt sjuka barn) .

Har ikväll kollat på filmen Det brinner, jag hade den på vhs när jag var yngre och jag kommer ihåg så väl hur bra men läskig jag och Denise tyckte att den var. (nostalgi) den var faktiskt bra nu med.
När jag såg filmen så längtade jag verkligen tillbaka till när man gick i 5-6-7-8 -9 när jag jämt var med mina kompisar, va ute och busa på sommar kvällarna, sov över med varandra och jämt hittade på massa roligt och hade kul.Jag saknar att va liten.

Jag växte upp alldeles för fort och skulle jag kunna Leva om mitt liv så hade jag sett till att leva de lite annorlundare. Jag är glad för det jag har i dag och skulle aldrig vilja byta det så missförstå mig rätt. ( jag tror ni förstår)

godnatt!

/B






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0