"när inget blir som man tänkt sig"

Livet och dagarna rullar på som vanligt men jag känner inte igen mig själv. Frågar någon hur jag mår så svarar jag som alltid bra, men när jag känner efter hur jag egentligen mår så skulle jag helst av allt bara vilja skrika och bryta ihop. Det är så negativ energi runt omkring mig och de enda som gör att de är värt att gå upp på morgonen är Levi. Levi är ljuset i mitt liv och honom gör jag allt för.

Det känns som att allt det sista året sakta men säkert har gått från att varit så bra, till att bara stupa mer och mer ner från ett stup och att allt nu är på botten och inte kan bli värre. Att varje dag gråta i smyg för att ingen ska se hur man egentligen mår, fy de är inge kul. Jag vill att mitt liv ska ordna upp sig så jag får bli mig själv igen!

(Det finns såå mycket mer jag skulle kunna skriva men jag känner inte att jag vill dela med mig om det här)

Nu ska jag iaf sova så jag orkar med morgondagen. godnatt! /B


Kommentarer
Postat av: Cissi

Massa kramar! Hoppas att det löser sig <3

2014-02-05 @ 16:59:36
URL: http://nastanperfekt.blogg.se
Postat av: Hanna

Fina Bella, gör ont i mig att höra. Vill att du ska va lycklig och må bra! Kan iaf säga att Levi kan skatta sig lycklig som har dig som mamma.

2014-02-06 @ 03:42:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0