Nagelfin

Idag har jag och Levi varit och hälsat på Emma och Adam en sväng, gungade lite utanför dem där det finns två gungor. Jag har även som vanligt plockat lite i hemmet. Nu på kvällskvisten så har jag målat mina tånaglar och även målat fransk manikyr, det blev ganska så bra i alla fall bra för att vara så pass länge sen sist ( över 2 år). Måste ju va lite fin till morgondagen då vi ska på Amandas studentfirande.

Diesel har bott hos mormor och morfar i snart två veckor (kan va tre veckor med) och ska göra det ett tag framöver men det betyder inte att jag inte bryr mig om honom, tvärtom jag vill ju hans bästa och han har det bra där. Han är fortfarande min lilla Diesel och jag älskar honom!

I går kväll ringde mormor och berättade att Diesel blivit biten av en huggorm och de varit inne med honom akut till veterinären, han fick ligga över natten med dropp och fick komma hem idag. Han klarade sig bra endå och han är redan på bättringsvägen men jag vill inte tänka på vad som skulle kunna hänt. stackars min lilla Diesel, tårana bara rann ner från kinden när mormor ringde och berättade. Jag har varit så orolig för honom och samtidigt känt mig som världens sämsta matten som inte fanns vid hans sida. Han får inte bli uppstressad eller gå långa promenader nu, vila vila vila så han blir bra. I morgon ska jag krama min fyrbenta vän massor ♡

Ta hand om er och era käraste!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0