så glad :)

Hej! Levi vilar middag som vanligt efter dagis och jag ligger med i sängen efter att ha ätit lite mat och diskat, får passa på innan yrvädret vaknar för då blir det livat igen.

I dag skippa jag promenaden när Levi var på dagis, i stället gjorde jag inte ett dugg. Låg i sängen och latade mig och kollade lite på skärgårdsdoktorn. Det är så skönt att bara va ibland och inte göra någon nytta alls. Men när Levi har vaknat till så blir det nog en promenad i alla fall, fast inte i skogen höll på och dö sist jag dkulle skjutsa upp Levi för alla backar haha! - då flög jag inte upp kan jag ju säga haha!

Jag började ju med lchf i slutet av november och åt de i två månader tills jag blev magsjuk eller vad det nu var. I alla fall sen dess så har jag ju ätit som vanligt igen, inte dålig mat men inte nyttig heller. Jag har inte ätit lika mycket godis som innan men jag har ätit en hel del, ibland har det blivit mycket de ska jag inte ljuga om men jag äter absolut inte godis varje dag som jag gjorde förut. Det är meningen att jag ska börja äta mer nyttigt igen och dra ner ännu mer på sockret, men eftersom jag har börjat röra på mig mer nu, ja mycket mer nu så känner jag att jag vill ta en sak i taget.

Jag vägde mig igår och på ett halvår utan att anstänga mig särskilt mycket ( endast med lchf 2 månader) så har jag snart gått ner 10kg, kan ni fatta 10kg!!! och 6-7cm runt midjan. Det är ju helt sjukt! ! Det syns inte mycket på mig, men jag kan se en liten skillnad iaf om jag tittar riktigt noga hehe. Jag hade ju mycket att ta av från början och har fortfarande så det är inte så konstigt att det inte syns. Jag har fortfarande en lång väg kvar till mitt mål men nu är jag iaf en bra bit på väg :).


/B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0