17 månader

I dag blev min lilla buse 17 månader om en månad är han 1,5 år, betyder det att jag är 1,5år äldre med ;)

I dag har även jag haft min pärla Emmaljunga nitro i ett år, nästan värt att fira hehe.

I dag är det helt enkelt ingen vanlig dag. Min fina vän Hanna fyller 23år och jag hoppas att hon har blivit firad ordentligt med tårta nere i polen.

Karro och Cirre har varit här ett tag i dag och det var trevligt. Vi pratade mest men en liten promenad med Diesel hann jag och Karro med.

på kvällen tog jag och Levi en promenad med Emma och Adam. Det var trevligt och skönt att prata av sig lite.

Emma och hennes familj ska flytta nästa helg till lägenheten bredvid där jag bodde med min mamma och lillebror. I veckan som var så visade hon oss lägenheten och det kändes så himla konstigt, den såg ju precis ut som den vi bodde i ( förutom tapeten). Jag kunde inte riktig slappna av och titta ordentligt för lixom på övervåningen ivägg med deras sovrum så låg min mamma och kämpa för livet för snart 6,5år sedan. Det känns så hemskt och många minnen kom tillbaka, på gott och ont. Jag hoppas såklart de ska trivas och att när jag nu i framtiden ska besöka dem så hoppas jag att jag kan få skapa fina minnen från denna plats, även om det för mig känns väldigt fel.

I morgon är det dax för dagis igen, det känns fortfarande inte roligt att lämna Levi där men de säger att han är duktig och att de går bra så de får jag väl tro på. Tycker bara att han egentligen är för liten för att gå på dagis, önskar jag kunde ha honom hemma jämt. Han gråter när jag går och de hugger verkligen tag i mammahjärtat, jag blir själv ledsen. Jag vet att de går över fort men det är ju såklart endå jobbigt. Men bara gilla läget ..

Nu ska jag gosa kudden, godnatt!



/ B





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0