saknade barn

Levi skrutt är på dagis och det var bara en timme sedan jag lämnade honom där men jag saknar redan ihjäl mig efter honom. I dag var lämningen inte rolig då vi inte hann komma innanför dörren innan han började gråta ;(. Det känns så hemskt att lämna honom, han håller fast i mig som en igel när jag ska lämna över honom till dagisfröken och man hör på gråten hur ledsen han verkligen är. Jag vet att de går över fort och han har roligt med de andra barnen men det känns endå såå jobbigt. Tur han bara är där 3 timmar om dagen iaf.

Nu ska jag försöka göra lite nytta här hemma i alla fall, ta tag i det stora diskberget och försöka hinna söka lite jobb!

Ha en fin dag! / B




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0