Förskolansdag!

Hej! idag är det förskolans dag så idag när jag lämande Levi så fick jag stanna kvar en stund och fika lite och se hur de har de. Alltid kul att va med och se hur Levi leker med sina dagiskompisar. Nu är det snart dax att gå iväg och hämta hem mitt lilla yrväder med, lägga honom i vagnen för lite middagsvila och sedan börja med maten som idag får bli köttbullar, potatis och sås.

I dag tror jag inte att de blir någon promenad i skogen, tog en igår med Levi och han hoppade runt i vagnen utav alla ojämhet hehe men han verkade inte ha något emot det.

Vi vill inom en snar framtid flytta härifrån Laxå och har börjat fundera på Kumla då nästan alla jobb finns i Örebro och man då skulle ha en betydligt mindre pendlingssträcka plus bättre tåg/buss förbindelser. Vi får se hur det blir längre fram, men även fast jag trivs bra här så gör jag det endå inte, tror nog bara att det är för att jag alltid bott här typ och känner mig trygg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0