ont i hela kroppen

Efter gårdagens raska promenad och dagens alla promenader så är jag verkligen helt slut och stel i hela kroppen, det märks verkligen att jag inte brukar röra på mig så här mycket. Men att kroppen reagerar såhär ser jag som något bra, då vet jag att jag har gjort något rätt och att jag ska fortsätta med det!

I dag känns det som att jag har varit ute och gått hela dagen gått till dagis för att lämna Levi, gått hem med Diesel som var med, tagit mig ut på en rask promenad i skogen när Levi var på dagis, (5km's runda), gått och hämtat Levi, gått en sväng så Levi somna efter dagis, gått ut med hela familjen och gjort ärenden efter Levi sovit klart middagsvilan, varit ute och gått och lekt med Levi och nu på kvällen var jag ute med Emma och barnen, eller ja vi skulle lägga dem i vagnen och de tog ju si sådär 1,5 timma för Levi att somna så det blev ju en liten promenad ;p.

jag är helt slut med andra ord så jag tror jag sover skönt i natt, godnatt! ♡


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0