Röra på fläsket!

I går vart det för mycket hemma kände jag så jag tog med mig Diesel ut och gick i skogen. Jag gick så fort jag kunde och i mellanåt fick jag nästan dra Diesel runt rundan, han är såå seg! Det gjorde mig inte direkt på bättre humör som jag hade hoppats men det var skönt med frisk luft och att rensa tankarna.

Lyssnade på rixfm under min promenad och Calvin Harris - Summer spelas upp i lurarna, den låten får mig att bli påmind om mina unga år ( ja för jag är ju så gammal nu ;) ) den låten måste påminna om någon som jag lyssnade på just då vid den tidpunkten i livet. Året var iaf 2007 jag var 15år och gick i 9an, jag träffade Daniel ♡ i april ( vi blev inte ihop förens nyår) och blev vän med hans syster Emma. vi två verkligen levde livet, som riktiga fjortisar skulle man kunna säga och jag var verkligen glad och lycklig! Tills 24 november då min mamma plötsligt gick bort, allt förändrades och jag då 16år tvingades växa upp så fort, livet blev aldrig mer desamma igen.

I dag lever jag mitt liv tillsammans med Daniel, våran underbara son och hund. Inte trodde jag 15år gammal att det var Daniel jag skulle skaffa familj och barn med i framtiden , jag var ju själv nästan ett barn när vi träffades. Alla hinder som vi har stött på under årens gång är jag så glad för att vi har tagit oss igenom, vi har en väg kvar för att allt ska bli bra men den vägen som är kvar ska jag vandra med dig, Jag älskar min pojkvän, son, familj och för dem gör jag allt! ♡♡


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0