så duktig så

Förra veckan gick jag PW 4 gånger i skogen alltid 5km rundan, lagom långt tycker jag att det är. Det var riktigt skönt ,men det finns två jävligt jobbiga backar (enligt mig) som jag under hela promenaden hade som en bild framför mig och verkligen INTE såg fram emot att kämpa mig upp för. Alla gånger gick bra och jag var lika stolt över mig själv varje gång när jag hade klarat hela backen i ett bra tempo utan att stanna.

Denna veckan har jag gått två ggr än så länge och de har känts så fruktansvärt bra, jag måste har kommit på något sätt att gå upp för backarna som gör att de går sååå mycket bättre, för jag har både i går och idag typ flugit upp ;) så bra har det gått. Jag hoppas de håller i sig, hur som helst är jag väldigt stolt över mig själv och jag känner mig lite hurtig :).

I dag efter PW när jag kom hem så sattw jag mig på balkongen och åt lite vattenmelon och de var riktigt gott och svalkande.

I dag var det verkligen sommar ute på riktigt, de var så varmt och skönt. Det måste ha varit den varmaste dagen än så länge. Jag och Levi tog en promenad och köpte glass och så åt vi lite mellis ute på en filt utanför oss, vattenmelon och så klart lite rån ( Levi tröttnar aldrig på dem ). Efter vi varit ute så fick Levi bada i sin balja ute på balkongen och de var väldigt uppskattat! vet inte om de var lika uppskattat av grannen under oss som fick lite vatten på kanten av sin balkong ;p nej men de var inte så farligt och hon är så go och snäll såå.

Hoppas på lika fint väder i morgon!
Nu ska jag sova, sängen kallar så godnatt!


/ B




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0